خرید مقاله چگونه چربی خود را بسوزانیم؟

گروه ها: ورد word۱۳۹۲/۰۷/۲۰بدون نظر

شاید هر ماه مطالب بسیاری را در ارتباط با انواع روشهای كم كردن چربی بدن یا مبارزه با آن در مجلات و سایر منابع مربوط بخوانید. ولی چیزی كه مهم است،داشتن یك برنامه مناسب تغذیه ورزش توام با یكدیگر می باشد در اینجا قصد داریم شما را از شیوه مذكور با خبر سازیم. با رعایت نكته به نكته موارد آن زودتر از آنچه فكر می كنید، بدنی سالم و ساخته شده را خواهید یافت. چنانچه برخی از موارد را فراموش كردید، نگران نباشید. تنها كار هر روزتان را به پایان برسانید در انجام موارد مذكور در این روش كه در اختیارتان گذاشته می شود، از خود پشتكار نشان دهید. مطمئن باشید فردا نیز می توانید كوتاهی امروز را در مورد یك یادو نكته از موارد روش مذكور را تلافی بكنید. برنامه طرح شده شامل یك برنامه ریزی مشخص ۲۴ ساعته مربوط به روش آب كردن چربی و داشتن سلامت می باشد. ● ۷ صبح : پس از یك خواب نیرو بخش در سراسر شب، از جا برخیزید. صبح خود را با نوشیدن ۱۲ اونس (هر ۸ اونس یك لیوان) آب آغاز كنید. نوشیدن آب در طول روز علاوه بر داشتن مزایای فوق العاده در بدن و حفظ سلامت آن، از بروز گرسنگی و به اصلاح ضعف رفتن دل در بین وعده های غذایی جلوگیری می كند. نیز مصرف H۲O موجب افزایش تمركز شما در فكر كردن و بهبود و روش عملكرد شما می شود. بنابراین زود بلند شده و آب فراوان بنوشید. ● ۱۵ .۷ صبح:برای مدت ۳۰ دقیقه یك ورزش مناسب بدنسازی راانجام دهید. این انتخاب می تواند مربوط به یك وسیله تمرین در خانه یا دوچرخه سواری شاید بیرون از خانه و یا دویدن باشد. یك تحقیق در سوئیس نشان داده است كه چنانچه شما صبح زود قبل از خوردن صبحانه به ورزش بپردازید، چربی بیشتری آب می كنید تا اینكه قبل از آن بخواهید صبحانه بخورید. یك ورزش صبحگاهی قادر است متابولیسم بدن شما را برای تمام روز قوی نگه دارد. ● ۸ صبح: صبحانه ای غنی از پروتئین سبك، كربوهیدرات های پیچیده و فیبر مصرف كنید. برای مثال املتی شامل ۳ سفیده تخم مرغ و یك زرده، یك لیوان كوچك آب پرتقال و یك كاسه كشمش با سوپ جو (Oatmeal). تحقیقات به وضوح نشان داده اند كسانی كه یك صبحانه سالم و متوازن در صبح ها مصرف می كنند، از دیدگاه علمی چربی كمتری در بدن خود پرورش می دهند. نیز مشخص شده است كه مواد خوراكی قندی یا شكر مثل: نان روغنی شیرین یا شیرینی های مختلف مخصوصاً دانماركی، تنها موجب بروز احساس خستگی و كسالت در شما در طول روز خواهند شد. مصرف دوز مناسبی از پروتئین موجب خواهد شد كه قند خون شما در طول صبح تا ظهر ثابت باقی مانده و بنابراین، هیچگونه احساس گرسنگی یا ضعف رفتن دل به شما دست نخواهد داد. از مولتی ویتامین كه شامل آنتی اكسیدان هایی مانند: ویتامین C، ویتامین E و سلنیوم است،در مواردی كه تحت رژیم هستید، می توانید استفاده كنید.
گروه
قیمت
2000 تومان
توضیح
9 صفحه
پسورد
بدون پسورد
نمایش
242 نمایش
رتبه
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (بدون رتبه)
Loading...
خرید آنلاین
متاسفانه فایل هنوز آپلود نشده است
به توضیحات زیر توجه کنید:
۱- فایل ها بصورت تدریجی بر روی سایت آپلود می شوند.
۲- در صورت اشکال در دانلود از طریق فرم دیدگاه ها به اطلاع ما برسانید تا فایل برای دانلود زودتر قرار داده شود.
۴- اگر اشکالی در پروژه ها قرار دارد، از طریق فرم دیدگاه به اطلاع ما برسانید.
۵- سایت هیچگونه مسئولیتی در برابر پروژه های قرار داده شده ندارد.
6- اگر کلید واژه های پروژه ها مناسب نیستند، از بخش نظردهی برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای سفارش پروژه

وبسایت بانکستان پروژه های سفارشی شما را بصورت رایگان، نیمه رایگان و یا با هزینه برای شما آماده و به شما تحویل می دهد. این بستگی به نوع پروژه شما و زمانی که برای آماده سازی آن طول خواهد کشید دارد. در صورتی که پروژه شما قابل استفاده برای دیگران باشد و شما تایید کنید […]

راهنمای سفارش پروژه

وبسایت بانکستان پروژه های سفارشی شما را بصورت رایگان، نیمه رایگان و یا با هزینه برای شما آماده و به شما تحویل می دهد. این بستگی به نوع پروژه شما و زمانی که برای آماده سازی آن طول خواهد کشید دارد. در صورتی که پروژه شما قابل استفاده برای دیگران باشد و شما تایید کنید […]

آمار